آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

عشقم آرتین

خوش قدم بودن پسرم

1392/7/22 16:36
نویسنده : marjan
419 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم به یمن قدم تو و اینکه خدا رزق و روزی تو رو جدا گذاشته من و بابا با کلی قرض و قسط تونستیم یه خونه 97 متری خوشگل تو بهارستان بخریم
پسرم بس تو خوش قدمی خدا بهمون کمک کرد و بعد 6 سال تونستیم این خونه را بخریم البته بعدا واست میگم که کیا کارشکنی کردن و هیچ کمکی نکردن مثل همیشه و دو قورت و نیمشون باقیه
حتما واست میگم تا بدونی کی دشمنته کی دوستته
خاله مریم و مامانی و عمه محترم و عمو قدرت بهمون قرض دادن و مامانم طلاهامو فروختم و عمو بابک و عمو مسعود هم پول دادن اما اونایی که باید کمک میکردن مثل همیشه گفتن نداریم و به ما چه!!! یعنی اصی یه وضعی که سرفرصت بزرگ شدی واست کامل میگم البته تورو من تربیت میکنم و میدونم باید چیکار کنمعینک

این متن رو هرکس خوند و خوشش نیومد لطفا دیگه نیاد اینجا چون اینجا حریم خصوصیه من و پسرمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فینگیلی
24 مهر 92 23:42
خونه نو مبارک دوستم ایشاا... که روزهای شادی را توش بگذرونی


مرسی عزیزم رادوین گل رو ببوس
فینگیلی
24 مهر 92 23:43
زهرا
29 مهر 92 10:37
خونه نو مبارک!
واااای مرجان حرص منم در آوردی یاد دشمنام افتادم


ووووای امان از دستشون من که به خدا واگذارشون کردم
مامان کیانمهر
29 مهر 92 22:40
عزیزم مبارک باشهههههههههه
الناز(ممول)
16 آذر 92 9:43
مرجان جون خونه نو مبارک خداروشکر عزیزم برا ما هم دعا کنید وبلاگ گل پسر خیلی خوشمل شده ایشاالله همه جوونا خونه دار شن عزیزم عزیزم ماشاالله به اقا اهورا با این شیرین کاریاش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشقم آرتین می باشد