آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

عشقم آرتین

7 ماهگی

1392/6/22 22:32
نویسنده : marjan
148 بازدید
اشتراک گذاری

تک پسرم شازده مامان امروز 7 ماهت شد عزیزم
7 ماهی که به من زندگی دوباره دادی و چه لحظه ها و خاطراتی رو واسم ساختی
الان خیلی خوشحالم که دارم بزرگ شدنت رو میبینم انشاالله همیشه سالم باشی شیرینم
خیلی بامزه شدی و هرکاری که مامان میکنم تو هم ادا درمیاری و با دهنت انواع صداهارو میدی
یاد گرفتی که خودتو لوس کنی و وقتی بهت بی محلی میکنم قهر میکنی و سرت رو میزاری زمین تا دل مامان واست بسوزه و بیاد بغلت کنه
الان مثل موشک سینه خیز میری و علاقه عجیبی به سیم و پریزها داری و مامان همه حواسم باید بهت باشه

جدیدا خیلی بهم وابسته تر شدی و اگه جایی برم سریع دنبالم میای و اگه نبینیم گریه میکنی ولی وقتی صدات میزنم آروم میشی و میخندی
خیلی دوست دارم عسلمماچ

امروز بردمت دک گفت وزنت 7650 و قدت 69 عزیزم

دک گفت دیگه باید تنها بشینی ولی نمیدونست که تو زبل تری و خیلی وقته میشینی و حتی سینه خیز میری

پسرم انشاالله پشت میزهای مدیریت ببینمت و همیشه سربلند و موفق باشی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیانمهر
22 شهریور 92 22:48
ای جونمممممممممممممم بخورمت ناز نازی خاله اینقدر تو نازی ماشاللللللللللله
نازی
23 شهریور 92 18:15
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن
پوریا
23 شهریور 92 18:22
اگه فروختمت ناراحت نشو ، چون هر کسي از به راهي نون در مياره ، ما هم از گل فروشي ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشقم آرتین می باشد